Hackers run false Tupac story on PBS in retaliation for Wikileaks smear piece

posted by
May 31, 2011
Guardian [UK]    
Posted in News

"Computer hackers on Monday broke into the website of the US public service broadcaster PBS and published a fake article claiming rapper Tupac Shakur was alive and living in New Zealand. A group named the Lulz Boat claimed responsibility for the attack, claiming it was retribution following the network's recent documentary [sic] on Julian Assange and the whistleblowers' site WikiLeaks." (05/31/11)


Our Sponsors